Marriott International ostab 12,2 miljardit dollarit väärt tehingu käigus Starwood Hotels & Resorts Worldwide hotelliketi, mille hulka kuuluvad sellised tippbrändid nagu Sheraton, Ritz Carlton ja the Autograph Collection, vahendab CNBC.
Kombineerituna omab ettevõte enam kui 5500 hotelli üle maailma. Tehing tagab Marriottile parema esindatuse Euroopa, Ladina-Ameerika ning Aasia turgudel.
Starwoodi aktsiad tegid täna languse, mis viitab sellele, et investorid ei olnud tehinguga rahul.
“Me oleme äris olnud küll pikka aega, kuid Starwood on globaalsema haardega kui Marriott,” sõnas Marriotti tegevjuht Arne Sorenson. “Positiivne on see, et meil on nüüd rohkem kasvuallikaid üle maailma,” lisas ta.
Starwood pani ettevõtte aprillis müüki, väites, et hotellikett kaalub strateegilisi alternatiive; samm on ettevõtte aktsiat 14% võrra kukutanud.
Reedese seisuga oli ettevõtte turuväärtuseks 12,67 miljardit dollarit.
Starwoodi aktsionärid saavad 0,92 Marriotti A-klassi aktsiat ning 2 dollarit sularaha iga nende omandis oleva aktsia kohta.
Marriott märkis, et hinnanguliselt kujuneb tehingukuluks 100-150 miljonit dollarit.
Tehing loodetakse lõpule viia 2016. aasta keskpaigaks.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.